Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Dažniausiai užduodami klausimai dėl mokesčių susigrąžinimo
Koks yra dirbusių užsienyje mokesčių susigrąžinimo procesas?
Jus pateikiate visą turimą informaciją apie savo darbą užsienyje, mes pasirūpiname visais formalumais.
Ką daryti, jei neturiu visų dokumentų reikalingų mokesčių susigrąžinimui?
Kokių dokumentų reikės mokesčių susigrąžinimui dirbusiems užsienyje priklauso nuo konkrečios šalies. Net ir neturėdami visų reikalingų dokumentų, galite pradėti mokesčių susigrąžinimo procesą. Mūsų specialistai pasirūpins visais formalumais ir gaus visus trūkstamus dokumentus, kurių reiks mokesčių susigrąžinimui.
Kiek užtrunka mokesčių susigrąžinimas dirbusiems užsienyje?
Per kiek laiko pavyks susigrąžinti permokėtus mokesčius priklauso nuo šalies, kurioje dirbote bei Jūsų konkrečios situacijos. Mes užtikriname, kad Jūsų permokėti mokesčiai būtų sugrąžinti per trumpiausią įmanomą laikotarpį.
Koks agentūros mokestis už mokesčių sugrąžinimą?
Mes vadovaujamės „No cure - no pay“ principu, t.y. už paslaugą mokama - tik sugrąžinus pinigus.
Ar galima susigrąžinti permokėtus mokesčius pačiam?
Mokesčius galite susigrąžinti ir patys per tos šalies mokesčių inspekciją. Mūsų paslaugos padeda greitai ir paprastai susigrąžinti didžiausią permokėtų mokesčių sumą.
Kodėl turėčiau rinktis INCOM TAX?
Patikimumas, atsakomybė, kokybės siekimas ir pagarba Klientui padeda siekti užsibrėžto tikslo – nuolat būti vienu iš mokesčių sugrąžinimo lyderių.